A hatótáv az egyik leggyakrabban megvitatott téma az elektromos járművek esetén, és a gyártók folyamatosan új módokat keresnek a javítására. A gumiabroncsok kétségtelenül az egyik legfontosabb tényezőt jelentik a hatótávra gyakorolt hatásban, ezért az AutoBild nyolc különböző modellt tesztelt, hogy megvizsgálja, hogyan teljesítenek. A teszt magában foglalja mind az elektromos jármű specifikus, mind az általános gumiabroncsokat, amelyeket a gyártók elektromos járműre optimalizáltnak állítanak. Vajon a jobb hatótáv mindig a teljesítmény rovására megy? Nézzük a megállapításokat.
olvasson többet erről az abroncsról: Érdemesek az elektromos járművekhez készült gumik? Az Autobild mindkettőt teszteli, és akár 70 km-rel nagyobb hatótávot is feltár.Napirend: Legjobb érték a tesztben Átlagosnál jobb érték Rosszabb, mint az átlagérték A teszt legrosszabb értéke
# | Név | Értékelés | Ár | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Hankook iON Evo | Példaszerű |
1-
|
2+
|
2
| Ft 69 949 99 Y | |
2. | Continental PremiumContact 7 | Példaszerű |
1-
|
2+
|
2-
| Ft 56 841 99 V | |
3. | Goodyear EfficientGrip 2 SUV | Példaszerű |
2+
|
2
|
1-
| Ft 56 701 99 V | |
4. | Michelin Primacy 4+ | Jó |
2-
|
2+
|
2+
| Ft 62 984 99 V | |
5. | Falken E.Ziex | Jó |
2-
|
2
|
2-
| Ft 56 412 99 V | |
6. | Firestone Roadhawk 2 | Kielégítő |
2+
|
2-
|
3
| Ft 45 350 99 V | |
7. | Yokohama BluEarth-XT | Kielégítő |
2-
|
2
|
3
| ||
8. | Goodride Solmax 1 | Feltételesen ajánlott |
3-
|
3+
|
3+
| ||
# | Név | - | Értékelés | Nedves | Száraz | üzemeltetési költség | Ár |
A tesztek általában nem terjednek ki az egész piacra - ez egy olyan választék, amit nem érdemes kihagyni a megfontolásból, ha ilyen méretű gumiabroncsokat keresel.